2014年5月8日 星期四

徐霞客遊記(二)








索道登山後,按照原定計劃路線及地圖標示位置,以「天都峰」為目的地,遊走於峰巒起伏之崇山峻嶺,欣賞巍峨壯麗之群山連綿,拾級而上或棧道而行,至今歷歷在目。期間路過石橋掛滿各式鎖扣,是情侶結伴到此扣上鐵鎖,以表千辛萬苦執子之手永不分離之意,浪漫之事也。隻身登山遇此情此景倍感唏噓,唯有手執 Protrek 繼續行程,當時高度顯示為海拔 1775 米,距離理想之拍攝景區應該不遠。

「獨上天都,予至其前,則霧徙於後;予越其右,則霧出於左。其松猶有曲挺縱橫者;柏雖大於如臂,無不平貼石上、如苔蘚然。山高風巨,霧氣去來無定……。」──徐弘祖

-待續-

4 則留言:

  1. 奕山:

    睇見條山路側邊咁直,都覺得恐佈。不過,咁嘅風景變咗黑白照,感覺好似水墨畫,但竟然有登山吊車,感覺好似格格不入,好似搞笑咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺,
      山上風景都真係幾似水墨畫, 所以今次影黑白相...
      徐霞客當年都唔知行咗幾多日... 都係有登山吊車好啲 ^.^!

      刪除
  2. 隻身?!很有魄力呀!請問奕山登山時是否陰天?

    回覆刪除
  3. Jessica,
    一個人的行程其實真係好正, 不過就要準備充足, 而且要好小心...
    山上天氣真係變幻無常, 這刻天朗氣清, 半小時後可以天昏地暗... 好過癮^.^!

    回覆刪除